1
Nyårs lir
Postat av obviious den 31 December 2013, 19:00
28 kommentarer · 497 träffar
Tjenare boys, precis gått upp ur sängen med feber så det blir inget nyårs firande för mig, nu undrar jag om det finns folk som sitter i en liknande sits så vill lira lite LoL fram emot kvällen?
Inget seriöst, bara lite chill lir.
Tänkte att jag startar den här tråden för folk som har tråkigt, inga vänner, sjuka eller allmänt tråkiga så ni också kan få lite sällskap på nyår.
Skriv erat IGN samt Server om ni vill lira med varandra, jag kommer att börja spela om ett par timmar.
T.ex. 30slakpåfragbite - EUW
Gott nytt år på er alla.
Inget seriöst, bara lite chill lir.
Tänkte att jag startar den här tråden för folk som har tråkigt, inga vänner, sjuka eller allmänt tråkiga så ni också kan få lite sällskap på nyår.
Skriv erat IGN samt Server om ni vill lira med varandra, jag kommer att börja spela om ett par timmar.
T.ex. 30slakpåfragbite - EUW
Gott nytt år på er alla.
Uppdatering skriven 31 December 2013, 20:43
Kommer att börja lira lite normals på LoL för skoj skull, inget seriöst, vilken liga man spelar i spelar ingen roll.
Bara lite gött lir, om ni vill vara med så kan ni skriva erat LoL namn i tråden så kommer jag att lägga till er om cirkus 40minuter.
Det enda kravet är att det inte får tillkomma någon som helst flame eller dyl.
Bara lite gött lir, om ni vill vara med så kan ni skriva erat LoL namn i tråden så kommer jag att lägga till er om cirkus 40minuter.
Det enda kravet är att det inte får tillkomma någon som helst flame eller dyl.
Uppdatering skriven 31 December 2013, 22:54
Mitt IGN är "Obviious", lägg till om ni känner för att lira, är 3st atm.
Varför är ni hemma på nyår?
48 personer har röstat