Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur spelar en bra lee sin?

Postat av RunkeballN den 26 December 2013, 01:16
14 kommentarer · 1 354 träffar
Tja, jag har mainat lee jungle sedan han kom ut nu. Jag ligger i platinum och har pratat med en challenger spelare som säger att det inte är värt att försöka spela lee sin om du inte är insec eller bara riktigt riktigt bra pga att en bra lee spelar på ett speciellt sett. Jag har börjat spela mycket vi och märker att det går att carrya så sjukt mycket lättare med henne. Däremot så har jag alltid älskat lee och vill fortsätta spela honom.

Därför ville jag fråga hur en bra lee sin spelar? Jag vill ta mig till diamond men om jag fortsätter på sättet jag gör nu så känns det inte möjligt. Är det bara att fortsätta träna mechanics eller borde jag tänka på något speciellt? Försöker alltid sätta mycket earlygame preassure, ta objectives och ganka mycket och sedan peela om det blir lategame.
Jag kollar mycket på insec, diamondprox osv men jag förstår inte vad dom gör som är så speciellt "mechanic wise" och därför antar jag att det är någonting med deras taktik eller playstyle.
Hur spelar alla proffs lee sins? :)
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..