Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mitt internet är värdelöst

Postat av parcuz den 3 December 2013, 16:27
26 kommentarer · 616 träffar
tjena allt folk! tänkte bara höra lite kort om det finns någon internet kunnig här som kan förklara detta för mig.

jag har spelat dator i ca 5 år nu, och har alltid använt mig av samma internet, förut var det helt okay varje gång jag laggade så visste jag att det var någon som laddade ner något ( har stor familj många som använder sig utav internet)

men nu på senaste förstår jag mig inte på det och jag blir bara argare och argare, jag kan liksom sitta i ett lol game och helt random få typ 180 ping i 10 minuter sen går det bort och sen får jag det i 2 minuter igen.

kan någon snälla förklara detta? jag har liksom dåligt internet ( 6-8mbit ) men har alltid kunnat spelat utan lagg men nu senaste veckorna laggar det alltid fast att det oftast bara är min dator på i huset, vad kan detta bero på ?

tacksam för seriösa svar!

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..