Hur kommer jag ur elo hell?
hallå, jag är en lol spelare och jag har spelat sen början av lol och jag vill ha hjälp i rankat så jag kan komma ur bronze, jag har kämpat mig från bronze 5 till bronze 1, jag är en jätte bra spelare jag skrek så mycket att min mor drog internet i en vecka när jag tog mig till bronze 1. mu måste ni hjälpa mig till silver för jag vill ha min silver ram. kan nån jätte snäll person hjälpa mig att ta mig till silver så jag kan anses som en bra spelare.
mvh albin
Elo hell finns inte, jag är personligen i guld1 och jag anser mig inte som en bra spelare MEN jag vet att oavsätt vart du är så är oddsen att du får feeders i ditt lag HÖG, Regel nr1 är därför Elohell finns ej, elohell är ÖVERALLT du måste inse detta, sen kan du börja vinna matcher. Du måste alltid räkna med att få dåliga lag, att sikta på att carrya feeders varje match. Så trött på folk som vinner CS / kills på sin lane och sen säger "dat team" så fort dom förlorar, det räcker inte att vinna sin lane, du måste vinna din lane+ta objectives+ganka sönder dom andra lanen, inte föräns du gör det kommer du börja stiga.
Sen ett bonus tipps som fungerar sjukt bra för mig, ta nån champ som är stark och sjukt svårt att ganka, som pushar lanes fort, så börjar du spelet med att säga till din junglare att ignorera dig för du tänker pusha, så pushar du som fan, wardar och ser till att det ej går att ganka dig (1-2 wards varje B trust me det är värt det) så pushar dom som fan, detta gör att din junglare blir mindre stressad kan fokusera på 2 lanes istället för 3, samtidigt som du kommer locka till dig enemy jungler men han kan ju ej ganka dig eftersom du wardat bra plus har en slippery champ (personligen kör jag morgana, spellshield op)
Tänk på, wards gör att du dör mindre OCH dina teammates också dör mindre eftersom dom får vision av dina wards.
funkar för mig!
Viktigaste punkterna:
1. Se till att se dina egna misstag och tänk före du gör något.
2. Flama aldrig dina lagkamrater hur dåliga dem än är, hjälp dem istället om de är dåliga.
3. Skyll aldrig ifrån dig, be om hjälp själv när det går dåligt.
På detta sätt vinner upp till ca 70% mer gånger än vad du gör annars.
Angående din situation #0, är du tillräckligt bra så kommer du stiga garanterat.