1
Era tips på att undvika att flama
Postat av svensture den 8 Oktober 2013, 21:58
17 kommentarer · 758 träffar
Tjena! Har som vissa andra problem med att inte aktivera mitt keyboard warrior mode. Jag börjar aldrig att flama folk utan jag flamar endast folk som flamar mig först. Dvs förra gamet så frågade min shen top om jag var boostad till lvl 30 då jag förlorade mid. Notera dock att han gick 0-3 mot ap nid top som shen vilket inte bör hända. Den bästa reaktionen på detta vore att bara muta snubben men jag gjorde misstaget att starta ett flamewar och muta 5 min senare vilket leder till att jag också kan bli reportad.
Min fråga till er är därför om det finns något sätt att undvika detta, kanske något speciellt sätt att tänka på? Hjälper att skriva på svenska och sedan muta? Notera att jag aldrig får ryck och slår i väggar irl och liknande utan jag tar ut min ilska i chatten. Eftersöker framförallt svar från folk som förstår min situation och kanske kan komma med tips.
Ber om ursäkt för denna löjliga p12 qq tråd, men jag är seriös med mitt "problem". Uppskattar om folk som inte bryr sig ett skit bara kunde undvika att svara då det inte lär tillföra någonting.
Min fråga till er är därför om det finns något sätt att undvika detta, kanske något speciellt sätt att tänka på? Hjälper att skriva på svenska och sedan muta? Notera att jag aldrig får ryck och slår i väggar irl och liknande utan jag tar ut min ilska i chatten. Eftersöker framförallt svar från folk som förstår min situation och kanske kan komma med tips.
Ber om ursäkt för denna löjliga p12 qq tråd, men jag är seriös med mitt "problem". Uppskattar om folk som inte bryr sig ett skit bara kunde undvika att svara då det inte lär tillföra någonting.