Tjenare!
Idag när jag körde LoL så pickade jag Tristana för att köra adc. Men direkt när jag kom in i gamet så började LoL lagga! Delay när jag klickade och när jag drog spells mm. Ibland drog jag en spell och så stannade allt i cirka 10 sec, sedan speedades allt upp och jag var död. Men det konstiga är att jag har ganska låg ping, ligger runt 50 i ping och har gjort det jättelänge utan några problem. Min fps går även mellan 100-250. Köpte nyligen en ny dator så hoppas ej datorn är felet.
http://piclair.com/eibun + en SSD som jag la till lite senare.
laddat ner senaste drivisarna?
När det kommer till pingen kan det göra skillnad minsta lilla. Brukar vanligtvis ha 29ms men när den vissa dagar ligger runt 34-37 känner jag också delays så måste vara strul från deras sida/isp.
Hoppas på gratis RP vilket vi bör få.
#2 Jag brukar spela lite Css då och då, då brukar jag få upp till hundra i ping en gång i veckan kanske. Det hänger på mitt inet tror jag. Ska nog ringa dit någon dag.
#4 Jag har inte kört nå LoL denna vecka knappt, detta var mitt andra game denna vecka.
#7 Jag tog bort det nu. :)
#3 Min fps ligger där, vad kan vara fel? Antar att den borde vara högre? :S
Lek runt med inställningarna tills du hittar något som passar dig bra. Threaded optimization, managedment mode, prerendered frames och texture filtering gör enorm skillnad beroende på hur det är inställt
Prova även att inaktivera adaptrar du inte använder såsom Hamachi. Skulle rekommendera att avinstallera PandoMedia booster också för den är bara skit.