Hallå!
Tänkte informera om en turnering i League of Legends som hålls på binarybeast, just nu är det 3500 i kontanter samt 13090 Riot points i prispotten. Då de flesta spelar på EU West har vi valt att hålla turneringen där. Vi kommer att hålla ett flertal liknande turneringar i framtiden.
http://sverigekampen.se/turner ingar/visa/info/624
Tycker ni att fler svenska föreningar borde satsa på League of Legends?
OnT: Verkar nice
lol.
Blir till å styra ett lag till detta. Najs initiativ.
#7 Låter bra, kul att du gillar det.
#0 Kommer ni att streama matcher osv eller?
Skrivet med min Android-mobil
Hör av er om ni behöver någon hjälp med turneringen, vill själv få den svenska lolscenen större.
PGA att Sverigekampen inte har reg krav när man ska anmäla sina lag osv.
#18 skicka pm till mig så kan vi diskutera vidare. :)
skicka pm
Skrivet med min Android-mobil
fixa ett simplare sätt att registrera sitt lag på
1500 träffat, 9 anmälda lag.
pma i meddelanden
Gibbar gärna.
Finns på dhethlil eller njdll ingame.
Spelar top, mid eller adc, med adc/top pref.
Edit: De har nu börjat använda svordomar i irc kanalen och bannar alla som tycker de har gjort fel.
Edit 2: http://www.speedyshare.com/RF9 uU/Bra-admin.png
Fusk bevis. Slowrider vs Old School Player V2.
Admin tofflar dock med OSP och låter dem gå vidare, även fast MessiaH_ gav oss vinsten.
Finns inget mer att säga om saken.
Ingen administratör har använt svordomar mot någon.
Var även annat som vi inte hann ta bild på då ni bannade oss.
Hoppas flera kommer bojkota denna toffel tunnering i fortsättningen
Skiter i de nu vi kan inget göra men tycker turneringen är dåligt skött av er och ni beter er på ett dåligt sätt när man ska försöka skriva med er på irc.
Dålig information, stompade 2 games och blir sedan diskade för att vi inte bara är Svenskar.
Jag är lagledare, jag är Svensk, därmed är laget Svenskt.
Att råna mig på 3 timmar och potentiellt 2500 kr, då vi antagligen var favoriter för att vinna är inte okej.
Jag blev dessutom informerad fel, då jag fick höra efter att jag sagt att vi inte var fullsvenskt att "bara var där vid 17.00 för upprop, så löser vi pris-situationen om det händer"
Om ni vill ha en turnering med någon som helst kvalité så föreslår jag att ni letar på annan väg.
Tl;dr
Stompa, bli diskad pga ingen information. Typiskt Svenska småturneringar.
Dom har tävlingar för andra nationaliteter på facebook, men annars ska det vara fullsvenskt? Vad händer när en icke Svensk vinner RP?
Fanns många småfel som skulle ändras, men som blir väldigt stora i slutet. Att andra nationaliteter inte får vara med borde vara väldigt tydligt och admins måste vara eniga. Det hade varit ok om vi hade fått reda på det direkt, men 3 jävla timmar för ingenting.
Det har förmodligen med Sverok att göra. De får bara bidrag för medlemmar som är registrerade här.
Roligt med ett sådant här initiativ även om det nu inte verkade bli så bra.
I övrigt tycker jag att alla som försöker gå vidare pga att motståndarna pausade en gång för mycket kan gå tillbaka och spela cs 1.6 igen.
EDIT: Läste genom föreningens stadgar och tävlingsregler nu... Där står ingenting om att man måste vara folkbokförd här. Det måste vara något som blev skrivet i irckanalen.
STÅ PÅ DIG #73 :D
Rånad på 2500 och 3 timmar.
Det var ett bra initiativ men vad jag förstår så var inte merparten glada med dem :(
#71 STYR FRAGBITE TURNERING! :DD