1
WyWallet köpa RP
Postat av Natium den 17 Juli 2013, 16:49
12 kommentarer · 654 träffar
Hej! Har precis skaffat ett abonemang på 3 och mitt nummer flyttas över till min nya mobil som är tecknat med 3. Min gamla telefon är telia och har ett kontantkort på 210kr kvar. Jag tänkte köpa RP för de sista pengarna på mitt kontantkort innan de försvinner då numret byter operatör.
Tyvärr så måste man ha WyWallet och min mobil har några år på nacken och när jag laddar ner appen så står det bara WyWallet svarar inte (Framtvinga Stängning). Detta är på en Samsung Galaxy S. Så hur kan man köpa RP utan använda wywallet genom mobilen för det fungerar inte för mig.
Om detta inte går på något annat sätt finns det något man kan spendera kontantkortets pengar på?
Tyvärr så måste man ha WyWallet och min mobil har några år på nacken och när jag laddar ner appen så står det bara WyWallet svarar inte (Framtvinga Stängning). Detta är på en Samsung Galaxy S. Så hur kan man köpa RP utan använda wywallet genom mobilen för det fungerar inte för mig.
Om detta inte går på något annat sätt finns det något man kan spendera kontantkortets pengar på?