Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 Där har du det.. Har 2 voenden för tillfälligt, de ena stället har jag telia, det är helt fucked.. Och allt deras support säger är "Öppna portar" och när man frågar vilka de vill man ska öppna säger de "Ta och googla det" GG Telia :P
#8 det är inte deras problem att du inte kan Google lols portar eller skaffa en bra router?
Inget fel på spelets servrar och har en polare med lagg och han har jämt skit på datorn
#9 Nej förfan :)! Men det är telia's skitta hårdvara, precis som med wow :) Är inte ofta på det stället & inte märkt lagg förr, så därför har jag inte brytt mig om att skaffa mig en annan router. Och jag peakade mer på att deras support är fucked up.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Intr haft en enda Spike på veckor så kanon nöjd :) brukar bero på något hos dig själv virus router osv
Inget fel på spelets servrar och har en polare med lagg och han har jämt skit på datorn
http://www.speedtest.net/resul t/2796967473.png
är det bra?
Deras support är olika men många av leverantörernas support suger.
Sedan så beror din utrustning oftast på laggen ofta router och modemet!
Zyxel modem och en Asus router flyter på utan problem här hemma dygnet runt flera års tid