Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

League soloqueue är fan förstört

Postat av Tille ♥ den 23 Maj 2013, 19:55
117 kommentarer · 368 träffar
Afkers, trollpicks, intentionally feeding

Du som säger att man kan carrya sig ur ett game oavsett elo oavsett team, ni har bara haft tur och haft en enkel hotstreak i början. Jag är så jävla less på att 3 pers går afk och folk pickar darius med teleport och revive, när deras anledning är "I SAY FIRST TOP I GO TOP OR I TROLLPICK"

Hur kan människor ens tycka detta är okej? Hur kan man vända ryggen och säga att jag som lol-spelare helt enkelt bara är för dålig för att komma ur den "elon" jag nu spelar på?

Hur ska man göra för att lösa detta problem, vote-kicka i champion-select kanske? Eller kanske faktiskt ta report av trolls på allvar och se till att folk blir bannade om de håller på som de gör. Jag vill för fan kunna spela med folk på min egen nivå när jag är ensam och inte behöva vänta tills mina polare kommer hem så vi kan spela, då vi ofta inte är folk till 5v5 team.

Någon som känner som jag? Ville mest skriva av mig lite, blir ganska trött.

117 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 117 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..