Vilken champ kan ta mig ur Silver V?
Jag påbörjade nyss med ranked och tog mig efter 10 matcherna (provisional) till Silver V.
Men efter de där matcherna gick det åt skogen och jag har haft minst 12 raka förluster i rad i ranked nu... vilket suger otroligt.
Jag har väldigt lågt MMR just nu och fått spela med mesta dels Bronze V eller Bronze III spelarna.
Jag har inte sett en enda silver-spelare i mitt lag alls. Så frågan är:
Vilken champ är bäst att ta sig ur den här sitsen? Kan man köra Support Sona och ta sig ur den här situationen? Vad tycker ni?
Eller ska jag fortsätta köra på Jayce top eller akali mid?
Vad säger ni Fragbite? Jag vill inte fastna i det här träsket i evighet :( Silver V här känns mer som Bronze V faktiskt...
Och jag vet att jag kan bättre än så här...
hmm inte så insatt i television och annat modernt. Kanske excorsitesne.
OnT: Grave encounters enligt mig.
Btw Grave encounters 2 e ute nu. Enjoy.
Just den sortens skräckfilm är min akilleshäl, någon som vet liknande filmer?
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
Beror väl förvisso lite vad som berör en mest.
Skulle säga. Exorcism of emely rose, Shutter eller Serbian film.
Väldigt olika och väldigt läskiga beroende på vilken genrer man tycker är jobbig.
däremot är vissa filmer äckliga, såsom philosophy of a knife, Men behind the sun och guinea pig(äcklig som satan 1:an iaf"
svårt o sova efter de!
Haft väldigt många läskiga kvällar med det!
har hört att den ska vara ganska brutal.
Skrivet med min iPhone
OnT: Insidious första gången jag såg den, rös som fan.
Sen kommer denna ut snart: http://www.imdb.com/title/tt19 22777 / trailern får mig att fucka ur.
Det är inte en hoppa till skräck, men det är helt klart den filmen som har fått mig att bli räddast. Den bryter ner dig psykiskt.
Grave encounters är också ganska läskig, men tycker den är överdriven när sängen börjar sväva.