Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp sökes!

Postat av RunkBertil den 11 Maj 2013, 20:05
63 kommentarer · 223 träffar
Tjenare grabbar!

Det här är ingen vanlig gnälltråd "Omöjligt att climba, spelet suger etcetc"

Jag & En polare

RunkBertil (jag)
Min LK: http://www.lolking.net/summone r/euw/23741811

Grohma (polaren)
Hans LK: http://www.lolking.net/summone r/euw/25272371

Vi har spelat ranked games tillsammans sedan typ preseason S3, cirka 100 games som botlane. Med normals inräknat säkert en bra bit över 200. I början har vi liksom inte gått all in för att climba, så vi har rageat, quittat flera veckor osv osv.

Kanske värt att tillägga att jag lirar support & han spelar ADC. Just nu sitter vi fast i bronze IV & III, båda två känner att vi hör hemma i en högre tier. Tidigare har vi skyllt mycket på lagkamrater & det gamla vanliga, men nu på senare tid har vi insett att vi MÅSTE göra något grovt fel eftersom det bara går neråt.

Problemet är att i ~80% av gamesen vinner vi våran lane stenhårt, ADCn har bra stats genom hela gamet. Men vi saknar förmågan att kunna carrya till en vinst.

Laningphase skulle jag säga går bra, vi har bra dragon control, bra warding, bra "samspel" oss emellan, farmen brukar polaren vinna, om inte så ligger det för det mesta lika. Vi kompromissar alltid i lobbyn så att folk inte tvingas till en roll, är vänliga ingame och flamear inte längre. Ger konstruktiv kritik om dem feedar så som att spela mer passivt och liknande.

Jag tror problemet ligger i att vi inte vet hur vi ska avsluta matcherna. Vi skyller som sagt inte längre på lagkamrater utan brukar lägga skulden på oss själva, kollar även ibland replays efter gamesen och pekar ut & förbättrar vilka fel vi gör.

Söker någon som kan ge oss tips & råd, samt kanske spectatea något/några games och berätta vad vi bör ändra på. Replays finns även om någon vill ha! Om någon är intresserad av att specca så adda mig eller polaren på EUW, RunkBertil eller Grohma.

Tack på förhand

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar