Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

LoL, ligpoäng rullar inte in!

Postat av Naturtjur den 23 April 2013, 00:11
18 kommentarer · 204 träffar
Hej kära nattugglor.

Har spelat lol ett tag nu, tycker det är ett trevligt spel, men tar det inte alltför seriöst då jag prioriterar annat i livet just nu. Hur som helst började jag spela ranked för ett tag sen och spelade 10 games eller vad det var, och blev placerad i Silver 3. Efter det spelade jag inget mer utan det var mer WoW som gällde. Men sen kom det ett domedagslan då vi natttrötta gossar satt och spela duo queue och bara ramlade ner liga efter liga.

Tog tag i detta nu igår när jag var placerad i Silver 5 med 0 sketna poäng, fruktansvärt. Tyckte Taric såg chill ut så har spelade 4 matcher vilket jag då vann alla. Tyvärr har jag bara lyckats skrapa ihop 17 ynkla poäng från dessa 4 matcher.

Är det min MMR som är så hiskligt dålig så jag inte får några poäng av att motståndet ligger i Bronze? Hur länge ska det behöva vara såhär innan jag börjar få normala poängskrap?

Tackar och bockar för svar, ni som tycker min fråga är onödig och jag inte är l33t som er, please save it. :)
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar