har aldrig haft problem med att få LOL att flyta eller spela. men senaste tiden så har jag efter ca 18 minuter börjat få dropps, pingen hamnar runt 900 och fps på 1-3. Detta slutar alltid efter ca 90 sekunder och detta sker med 3-6 minuters mellanrum. Är de någon som haft liknande eller vet lösningen ? vore tacksam för svar
Edit: har reparerat installationen, av installerat men inget av de funkar
Gäller bara på vissa events. Varför har jag ingen aning om
Alltså kan det andra laget inte få mer än 14 rundor,
Och ifall det blir jämnt genom matchen, så kmr det bli 15 - 15 då får dom spela 15 rundor som T och som CT
Låt oss nu säga att resultatet blev 9-6 till Counter-Terroristerna, som nu går över till Terrorister. Sedan spelar det till något utav laget kommer till 16 rundor. T.e.x 16-13.
Skulle det däremot bli 9-6 till Counter-Terroristerna även denna gången, vill säga ställningen 15-15, så avgörs det på en MR3. Som man spelar tills något utav lagen vinner.
Så om något lag kommer upp i t.ex. 16-10 så har de vunnit men de resterande 4 rundorna ska ändå spelas. Så matchen kan sluta 19-11 som exempel.
tänkte bara när dem säger MR15 så är jag van att man kör först till 16 sen är matchen över :D fast då har några vunnit med 29-1 osv :D
ajja men nu behöver jag inte grubbla nå mer över det :D Piiice!