Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nå toppen (adc)

Postat av Qwerts den 11 Mars 2013, 00:26
26 kommentarer · 647 träffar
Tjenare. Jag skulle gärna vilja utvecklas som adc.. ;)
Asså jag vill ha så mycket bra tips som jag kan få!
Vad ska jag tänka på mest i hela spelet?
Svara gärna på detta!

1. Hur viktigt är farmen? Ska jag stå och farma hela tiden? Asså. Ligger på cirka 90-120 minions efter 15 minuter. Så hur viktig är den? (1-100?)

2. Humöret? Att vara arg/ragea på spelare fördärvar det mycket? Och kanske gör att man föflorar gamet? För när man ser på idioter. Spelade nyss ranked och en twisted fate ligger på 1-15 gjorde mig arg som fan. Förlorade tack vare de. Men jag tänkte. Får se hur det går. Orkar inte skriva något elakt för att de kommer inte hjälpa. Och jag gjorde glada munnar osv och tänlte bah. Eh skitsamma. Defeat är defeat inget jag kan göra. Och ja. Vi var ganska nära på vinna. Låg på 8-1 vayne

3. Koncentrationen? Behöver man en relatib bra kondition för att spela typ 10 games non stop och kunn koncentrera sig lika mycket?

Skriv gärna mer saker som är bra. Har som mål att nå silver 1 innan dreamhack summer! Om nägon vill spela duo. Så skriv lolking namn. Men först och främst skriv tips!! :D
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..