Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fast i bronze?

Postat av Låst Konto 123 543 den 5 Mars 2013, 16:18
360 kommentarer · 920 träffar
Spelade EUN, bytte nyligen precis till West... fast med bottenskraparna på West och härjar. Försökte ta hjälp av guld irls men inget hjälpte.

Vinn 1
Förlora 1
Vinn 2
förlora 1
vin 1
förlora 2

så håller det på i all oändlighet eftersom man alltid lyckas få idioter på denna nivån. Bronze 3 är jag på förövrigt och helt jävla fast. Geekar inte utan jobbar på dagarna men på kvällarna och helger försöker jag spela så mycket jag kan men hamnat som mest till 100p och loosat pga idioter och droppat ner igen.

Ni som är guld och plat och hade tur era första games S3 säg fan inget. Ni har inte bevisat ett skit. Folk som jobbat sig ur Bronze nyligen upp till silver+ tipsa gärna hur ni gjorde och vilka champs som fungerat bäst i just lägre leagues för blir tokig

Spelar Ryze , Kog, Garen , Wukong mestadels och ibland jungle evelynn. Men så står jag där mitt och har en evelynn jungle att hålla reda på. EFtersom våran thresh supp är dum i huvudet har vi noll vision hela gamet förutom de pinks jag köper 24/7... endå mest farm utav alla i spelet och vs annie mitt. Fiora kommer och ska "ganka" börjar en feed och därefter ragequittar thresh efter 1/6 bot med MF mot vayne

Känns som att jag reportar fler spelare för Leave /AFK nu än någonsin i S2

360 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 360 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..