Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Idioter även på west?

Postat av removedd den 1 Mars 2013, 14:47
36 kommentarer · 262 träffar
Precis transferrat från Nordic pga alla AFK idioter, folk som skriver Kurwa så fort det är något osv och främst för att lira med andra polare för dom som kör på nordic sög................

Spelade ungefär kanske 50 games på nordic och jobbar mig upp i bronze nu.. har en irl som boostar mig men problemet är. Eftersom jag oftast är lägst division hamnar jag som lastpick.

De andra nötterna vil helst köra adc och instalockar. Sedan när vi är ingame har dom AP runor, 56ad , kan inte lasthitta minions osv. Så efter typ 10 games som support i rad fick jag rage och gjorde samma sak. Började vinna mycket mer då jag och kompisen som är guld carrya.

Men fattar inte varför alla idioter ska picka adc när dom inte ens kan välja runor rätt? sedan när vi vinner säger dom typ youre good och addar på friendlist.

Fattar inte problemet, är det fransmännen som håller på såhär eller
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..