Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lol n00b, tips på hero/speltips

Postat av NeverSure den 16 Februari 2013, 11:23
24 kommentarer · 173 träffar
Hej,

Har slutat spela alla andra spel nu för jag ledsnat. Har spelat wow på som högst runt 2400rating osv så jag gillar att tävla och går in rätt hårt i allt jag gör :P

Jag skulle vilja bli bra på lol men är just nu inte insatt alls i setups med Ad carry etc har liksom ingen bra koll på sånt. Kan inte häller nått om hjältarna mer än dem jag testat lite och jag är level 8 på mitt konto igenom Dominion men där blir man ingen bra spelare för att träna lite last hits etc och lira med botar är så segt.

Nån som har generella tips ? Sen tänkte jag lägga in lite RP och köpa 1-2 gubbar jag bara spelar vägen upp till 30 för att liksom lära mig allt runt omkring innan jag testar annat. Anledningen till att jag vill ha 2 är så jag inte står utan om nån skulle insta cappa den ända jag kan :P. Kollat lite på MOBAFIRE på item guider osv men alla vet ju att det är annorlunda ingame vart matchen tas...

Vilka två hjältar är lätta att börja med och behövda i flesta gamesen ?
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..