Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lärorrik Stream ~17-1800 elo

Postat av gummibanan2 den 25 December 2012, 17:37
49 kommentarer · 201 träffar
Sitter och spelar Lol nu så här efter allt julfirande och mår allmänt toppen! Så tänkte dra igång min stream och försöka vinna lite soloq games. Har ganska mycket erfarenhet utav att streama och försöker lära folk att spela spelet för de som är nya eller försöker att lära sig mer utav vad dom borde göra i vissa situationer osv. Ligger på en 1750 just nu pendlar fram och tillbaka ganska mycket från 1800 och neråt. Lyssnar just nu på Billy Talent på Grooveshark känner att den musiken passar de flestas musiksmak, men tycker ni att det blir för jobbigt skriv då så drar jag igång min Rock/Metal spellista.

Har blivit bannad en gång förut för att jag la upp en stream tråd förut men som vi alla ser finns det minst 2 stycken uppe just nu så skulle vara riktigt skitigt utav adminsen att bara ta bort min tråd eftersom de andra får vara kvar och har varit det flera dagar.

Ni kan gärna diskutera champs och item builds i tråden och ställa frågor om de mesta svarar när jag kan.

Hade delay på tog nyss bort den.

------> http://www.own3d.tv/live/69400 här har ni länken.

Disk: vilken roll är roligast att spela?

Roligaste rollen?

80 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..