[West] Söker LoL-team/spelare
erKoftw @ EU west
Hej.
Söker nu några sköna personer att börja lira tillsammans med och se vad det leder till, har mer eller mindre tröttnat på att köra solo och förlora matcher på grund av att lagandan brister eller kommunikationen.
Skulle beskriva mig som medel-skillad med ett lugnt temperament så förvänta er inget whine från min sida.
Mina egenskaper är lugn, försiktig och seriös när det kommer till LoL.
Söker nu några att börja spela med lite mer seriöst, bygga upp något som vi tror på och sedan se vart vi kan komma i den rankade världen.
Har omkring 400 wins/normal och har inte kört speciellt mycket rankat, omkring 20-30 games.
Spelar helst solotop/mid eller support bot. ADC är dock inget problem, men håller mig gärna borta från jungeln.
Så har du samma mål som mig eller söker någon till ditt lag så hör av dig i tråden eller i PM så pratar vi mer..
Är 20 år från Göteborg och spelar oftast följande tider:
Månd-Torsd 19.00 - 22/23:00
Fred-Söndag blir det oftast inte så mycket lir.
Skillnaden mellan mig och andra spelare är att jag kan vinna min lane och förstår att bara för att man tappar first-blood och ligger under och det ser mörkt ut, så kan allting vända efter en teamfight i lategame och förändra hela matchbilden.
Hör av dig/er
/Robin