Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klättra ELO

Postat av LDPE den 14 December 2012, 12:14
57 kommentarer · 468 träffar
Hallå där!

Nu är det så att jag verkligen bestämt mig för att klättra lite i ELO! Jag är 1415 atm och försöker allt jag kan för att gå upp i rating och det är på god väg, dom senaste dagarna har jag gått från 1235 till 1429 och just förlorat ett game så är 1415 som sagt.

Är en grabb på 17 vårar som skulle vilja ha någon som verkligen förstår hur man spelar och inte är lika hjärndöd som 50% av dom man spelar med är att duoa med.

Du ska kunna frysa din lane o passiv spela om det behövs och du ska också kunna carrya och positionera dig själv fint så du inte står mitt i fighten om du kör carry! Jag har börjat jungla ganska mycket nu så skulle sitta fint om du lirade mid eller top.

Mina krav på dig.

Rating : 1400+

Ålder : Helst 16+

Skype / Mumble

Server : Eu West

Mitt mål.

Rating : 1500+ innan nyår har varit mitt mål sen reset men insett nu att det kan gå snabbare än väntat.

Hittat mig en duo partner! Jag började på 1414 den 14/12-12 och han 1413

Progress:

Jag(Lingonberraa) - 14/12-12 :1414 - 1477.

Standardcottex - 14/12-12 : 1413 - 1458

Jag(Lingonberraa) - 15/12-12 : 1477 - 1513 atm

Standardcottex - 15/12-12 : 1448 - 1500! atm

Jag(Lingonberraa) - 16+17/12-12 : 1513 - 1600!

Standardcottex - Vi är väldigt ledsna över att han är bannad just nu :(

Nu när vi båda är 1500+ så lär vi bara fortsätta smålira och nästa mål lär väl bli 1600 :)

Lingonberraa : http://www.lolking.net/summone r/euw/21240043

Standardcottex : http://www.lolking.net/summone r/euw/34636966

Dag 1: Inte så mycket hände, vi körde runt 5-7 games men kommer inte ihåg riktigt. Vi börade våran win streak redan där! Ett av gamesen kändes verkligen helt lost men på grund av vision så kunde vi plocka ut enemy teams ad carry som stod helt out of position och lyckades vänta allt och vinna på den tiden, var väl det enda märkvärdiga som hände under dom gamesen.

Dag 2: Vi började lira runt 3 slaget, körde 2 games tror jag och inget speciellt hände och vi vann båda gamesen. Vi båda har kört lite solo också och båda kommit förbit 1499 linjen nu så vi har guld som vi var ute efter från början :) Dags o sätta nya mål tror jag, lär försöka satsa på 1600 innan nyår istället och tror nog det kommer bli en liten större utmaning faktiskt!

Dag 3+4: Har verkligen bara nött soloq jungle, vunnit nästan alla games och kommit upp till min 1600!!! Känns faktiskt riktigt grymt att dra från 1235 till 1600 på lite mer än en vecka :)

Vet inte riktigt vilken jag är på, slutade tänka på dagar och bara körde på men drog 1500 den 15e och idag den 20e så nådde jag 1700!!! Jag känner mig riktigt stolt eftersom att jag vet att jag inte blir carryad varje game som många tror och jag carryar faktiskt ganska många utav mina games. Lycka till alla andra tryhards :)

Ni kan ju adda någon av oss om ni vill se lite närmare på hur det går eller kan specca våra games :)
Föregående tråd
Nästa tråd

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..