Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Guld

Postat av hestarfinnsinte den 27 November 2012, 19:39
23 kommentarer · 357 träffar
Tjena fragbitare :D

Skulle bara vilja berätta till alla där ute att jag nyss blev guld. Skulle även vilja berätta om min väg dit.

Det började 2010 jag upptäckte League of legends det tog mig cirka ett halvår innan jag blev level 30.

Ett halvår senare efter jag blev level 30, började jag lira ranked.

Season 1: Lyckades jag bli brons innan säsongen tog slut, PS jag var den första bland mina vänner att bli brons.

Season 2: Började förjävligt... lirade duo med en kompis så kallad Lidde. Ingen aning varför jag spela Irelia under början av Season 2? JAG SÖG MED HENNE. Gick självklart ner till 900 ELO. Klagade alltid på mina lagkamrater skyllde även på ELOhell. Började då att ignora mina teammates och mina motståndare för att inte bli irriterad fokuserades endast på mitt spel. Vilket ledde till att jag gick upp. Jag upp till 1250 (rankad). Detta skedde förra vintern..

Fortsatte att kämpa med ELOn, gick väll upp och ner. Lyckades komma upp till 1300, vilket kändes jävligt nice.

Slutade spela ranked ett tag tog liskom en paus...

Mina klasskamrater började lira LoL då, spelade sjävklart med dem.. Lärde dem spelet osv.

När dem drog level 30, började jag lira ranked igen.

Gick då jävligt braaa fan, spelade typ 12 games med Vlad, vann 10 av dem gick upp till Silver. :D:D:D:DDD:DD:D

Men lyckan varade inte speciellt länge gick ner i ELO direkt efter jag blev silver.

ELOn som sagt gick åt helvete gick ner till runt 1300 1250?

Kämpade återigen med stöd från min kusin Joakim.

Tänkte på ELOhell igen skyllde allt på detta och mina teammates återigen. Testade att ignora alla igen fokuserade enbart på spelet gick upp till 1450.

Sen kom jag in i en svaka igen...... Gick ner till unranked allt gick åt helvete slutade spela ranked började trolla brydde mig inte riktigt om min ELO. Sen tog säsongen slut.

Season 3: Var ju självklart väldigt taggad. Vaknade upp tisdagen ELOn resetade gick till skolan längtade hem. Skoldagen tog slut, gick hem som vanligt..

Satte på datorn lirade en duo med polaren Lidde. Vi vann 4 games irad vilket innebar ca 160 ELO plus. Började då att vinna varnat game. Började lira duo med andra polare osv. Kände en dag för att börja lira själv gick hur jävla bra som helst sen boom gick ner till 1350 fortsatte att kämpa sjävklart gick då upp till 1400 gick sakta men säkert upp till 1450 sedan till 1500 där jag är idag! :D

Ni som fortfarande ligger på en låg ELO sluta klaga på era teammates sluta flama. Fokusera enbart på erat eget spel. Tänk inte bara på ELOn kämpa även för att bli bättre. Om du fortsätter att kämpa och blir bättre så bör du då vinna fler games. Din ELO kommer att gå upp med tiden om du fortsätter att spela och blir bättre.

Min slutsats är alltså klaga inte på dina mates fokusera endast på ditt spel, ELOhell existerar inte. Du har större chans att hamna i ett bra lag än i ett sämre.

Om ni har några andra frågar om hur jag gick upp i ELO vilka champs jag spelade med osv bara att fråga i PM och chatten

PS DÖR FAN LYCKLIG IDAG GULD FÖÖÖRFAN!!!

GG WP

Vilken rating har du?

71 personer har röstat
Föregående tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..