Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#5 Om singed var usel i 5v5 så skulle nog inte Shy eller dyrus spela honom på turneringar. Shy spelade honom som en gud i S2 finals. Och sedan har vi invertedcomposer som kom till 2200 elo med att bara spela singed.
#6 Sa att jag tyckte PERSONLIGEN han var kass, inte att han var kass.
#9 Sant. Men om ni läser vad jag skrev så skrev jag inte att han var usel. Eller hur? Jag konstaterade BARA att JAG tyckte han var dålig. En faktor som spelar in är garanterat att jag ALDRIG sett en bra Singed och kommer nog inte göra det heller.
#11 Det är lugnt. Folk på fragbite gillar att hugga till om de får chansen :P Men du har rätt, det är inte ofta man ser en bra singed. Jag har själv haft mer otur än vad det går bra med han. Men blir man bra på han så är det nog så jävla rewarding.
#12 Det är ganska svårt att bli bra med singed. För han har ganska många counters. Sen så gäller det att lägga perfekta Mega adhesive, Perfekta Sky auto attack, Se till att du vet hur mycket du klarar.
En bra singed player ska se till att få bort deras ad carry och ap carry så deras tanks måste gå på dig. Då ser du till att alla i ditt lag klarar sig.
Jag har just nu 19-8 i ranked wins med singed. Kan spela sjukt dåligt men kan också spela bra :P
#13 Men 19 - 8 är ju helt ok? :D du kan ju tänka dig de som nöter han. Men ja, det är många counters. Men när man väl får chansen att kötta med han så äre det oftast gg.
#15 Jag är på 1500 elo just nu. Vet att det inte är så högt. Men jag var på 1383 elo season 2. Och än så länge har jag bara nöttat två champs singed och jax. :P
#7 Season 2 World finals, senaste MLG, OGN, han är otroligt populär bland vissa top koreaner. Och fyi, en otroligt stark toplaner om du vet vad du gör, även på riktigt hög ELO.
#18 Säkert. Har sett han ett par gånger faktiskt. :p
#19 Nä, det sa jag inte. "Säg senast du såg ett proffs spela Singed.. :D:O:P" Det betyder att dom ska säga, om dom sett Singed i ett proffs game. Eller hur? Tycker du ska träna både läsförståelsen och även din grammatik.
SJUKT MYCKET FOLK ETT LAG :D
#17 Idd, han är ju rätt fet midgame så jag håller med.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
han är ett proffs
#9 Sant. Men om ni läser vad jag skrev så skrev jag inte att han var usel. Eller hur? Jag konstaterade BARA att JAG tyckte han var dålig. En faktor som spelar in är garanterat att jag ALDRIG sett en bra Singed och kommer nog inte göra det heller.
En bra singed player ska se till att få bort deras ad carry och ap carry så deras tanks måste gå på dig. Då ser du till att alla i ditt lag klarar sig.
Jag har just nu 19-8 i ranked wins med singed. Kan spela sjukt dåligt men kan också spela bra :P
http://www.lolking.net/summone r/eune/24493203#profile
PS. Håller på att skicka över kontot till EUW.
#19 Nä, det sa jag inte. "Säg senast du såg ett proffs spela Singed.. :D:O:P" Det betyder att dom ska säga, om dom sett Singed i ett proffs game. Eller hur? Tycker du ska träna både läsförståelsen och även din grammatik.
SJUKT MYCKET FOLK ETT LAG :D
#17 Idd, han är ju rätt fet midgame så jag håller med.
Skrivet med min iPhone