Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lol fuckar ur

Postat av LaudonIS den 13 November 2012, 20:53
13 kommentarer · 175 träffar
Tjenatjena

Under den senaste veckan har mitt lol börjat bugga sönder. jag kan inte queuea med friends för kommer aldrig med i championselect, jag kan oftast inte queuea själv heller av samma själ, det kommer aldrig upp något game, bara söker och söker...

När jag kör ranked så kommer jag in i championselect men efter ett par bans så fryser sig picksen och jag kan inte se när det blir min tur att välja osv. Jag kan fortfarande skriva i chatten och sen så bara startar gamet helt plötsligt.

Om jag har tur nog och lyckas komma in i ett vanligt eller ranked game så fastnar det oftast när championselect-tiden är slut och jag får starta om klienten och reconnecta.

varje gång då så får jag även göra så här.

http://imgur.com/CC6jX

Det står först Retrieving dat from server.

Sen högerklickar jag på lol och stänger programmet så istället.

Då så kommer den sista rutan upp när jag startar spelet igen.

har nu queueat i 11 min när det stod att det skulle ta ca 20 sec.
Det här problemet är jävligt irriterande och skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig eller skriva om ni har något liknande problem?

ty

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..