1
2k Elo.
Postat av gummibanan2 den 11 November 2012, 00:21
14 kommentarer · 156 träffar
Så lyckades för en liten stund sen vinna ett game och klättrade upp på 2k elo. Känns fan riktigt bra har kämpat ganska hårt osv. Låg på 1800 för någon dag sedan, började spela Cait och bam 200 elo senare så ligger jag nu här. Har lyckats att bära riktigt många games med henne och tycker nog att Cait + Nunu är just nu den starkaste botlanen som går att spela.
Om ni vill ha något tips på hur man klättrar lättas i elo så är det bara att fråga vad du vill svara på allt seriöst.
Gjorde den här tråden mest för att jag undrar hur många svenska spelare som faktiskt ligger på 2k+ inte för att det är något jätte stort utan skulle vara roligt att få veta hur många svenska spelare som ligger där. Jag vet att Wickd gjorde en sådan tråd på forumet för ganska längesen så kanske är dax att någon svensk skulle kunna göra det.
Om ni vill ha något tips på hur man klättrar lättas i elo så är det bara att fråga vad du vill svara på allt seriöst.
Gjorde den här tråden mest för att jag undrar hur många svenska spelare som faktiskt ligger på 2k+ inte för att det är något jätte stort utan skulle vara roligt att få veta hur många svenska spelare som ligger där. Jag vet att Wickd gjorde en sådan tråd på forumet för ganska längesen så kanske är dax att någon svensk skulle kunna göra det.
Vilken elo har du?
53 personer har röstat