Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Tycker det är synd eftersom han är en såpass stort e-sportsprofil. Men han kommer ju sköta TSM eftersom det är hans företag. Och han har som sagt inte performat tillräckligt senaste tiden så tror det är bättre för laget in the long run.
Reginald är knappast deras svagaste punkt på lan. :/ Dyrus är alltid svagast riktigt dålig spelare. Folk tror reginald är dålig för att hans rating är låg. So sad
#21 Eller hur. Har kollat hans streams skitmånga gånger. Tycker det är otroligt att han ens lyckats komma med i SK.
#19 Vem tycker du de borde ta in istället för Dyrus då? Säg inte TheRainMan, hatar den jävla ungen. Satt i sin stream igår och verkligen ROPADE när han skulle prata vanligt. "Dude, like, dude, fucking, like, awesome, totally, dude". Allt han säger.
Reginlad sa dock i en annan Utube att han endast kommer steppa ner som spelare OM de hittar en vettig replace, Nyjacky sa på stream att Regi har frågat honom, jag hoppas det är troll, för Nyjacky är verkligen inte i närheten av Regi's skill,
den jag skulle kunna se i regi's ställe är WildTurtle då han lirar lika aggressivt som Regi, vet dock inte om WildTurtle har ett annat team atm, tror kanske han t.om spelar adcarry nu mera så! haha, det blir spännande vem dem hittar iaf!
han kommer att fortsätta om han inte hittar någon ny ap carry,
reginald har alltid varit viktigast i laget.
går det bra för regi går det bra för hela laget.
tsm kunde ha vunnit mot azubu frost om de hade en bättre team comp
Hur kan ni säga att Ocelote är dålig? Tycker själv att han är en klar top 3a i världen just nu, denna turnering gick dock åt helvete för SK men tycker än att Ocelote är en av dom sjukaste Ahri/Orianna spelarna jag sett.
Ocelot kan ha riktigt grymma matcher, när han verkligen är i form så är han riktigt bra. Problemet är att han knappast har den nivån hela tiden och jag anser att han då är en medioker AP carry sett till nivån de övriga i WC ligger på och jag kan därför inte anse att han är topp något ensiffrigt i världen ens på sin position.
#56 Lugna ner dig. Tror precis som #52 att Misaya inte är ett alternativ. Visst, han är sjukt bra, men han är också kines. Han kommer INTE lämna WE så att han kan spela för ett amerikanskt lag.
Varför skulle ocelote byta lag när han spelar i en stor organisation som SK är. Och han är manager för laget, tror inte han ska någonstans dessutom har han sagt att han ska försöka fixa gaming house till SK.
#62 Va.............? Inget av det du sade har någon relevans till vad jag sa. Jag påpekade att ditt löje över att #52 inte hade nämnt Misaya var onödigt, just för att Misaya är kines och antagligen inte kommer gå till ett amerikanskt lag. Jag sa ingenting om ocelote, tycker att han suger.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
Regi borde agera lagledare och ledare för TSM istället!
edit: Han slutar bara om de hittar en passande AP mid!
https://www.facebook.com/TSMRe ginald/posts/414167155305243
Heard it here first!
hoppas på Phantomlord/Chu8!
#19 Vem tycker du de borde ta in istället för Dyrus då? Säg inte TheRainMan, hatar den jävla ungen. Satt i sin stream igår och verkligen ROPADE när han skulle prata vanligt. "Dude, like, dude, fucking, like, awesome, totally, dude". Allt han säger.
Kung = Fan va nice då slipper jag se han
Har aldrig gillat han= Har aldrig tyckt om honom för han suger.
Där har du det om du är trög <3
nyjacky hade väl blivit tillfrågad iallafall så man får se vad han säger
den jag skulle kunna se i regi's ställe är WildTurtle då han lirar lika aggressivt som Regi, vet dock inte om WildTurtle har ett annat team atm, tror kanske han t.om spelar adcarry nu mera så! haha, det blir spännande vem dem hittar iaf!
Skrivet med min iPhone
reginald har alltid varit viktigast i laget.
går det bra för regi går det bra för hela laget.
tsm kunde ha vunnit mot azubu frost om de hade en bättre team comp
de vann mot CLG i semin
sa tsm på deras facebook page :))
Herregud, du har inte sett mycket du.
Finns flertalet spelare i EU som är ljusår bättre än honom
Reginald ska inte sluta, han stannar i TSM :)
Froggen
Alex Ich
scarra
RapidStar
Är alla bättre AP mids än ocelote.
ont: regi stannar bla bla bla
Skrivet med min iPhone
OCELOTE <3!