Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försöker igen. Stream

Postat av Geebe den 17 September 2012, 16:51
54 kommentarer · 277 träffar
Hej! efter att min förra tråd om min stream blev borttagen för ingen diskussion (även fast det var självklart att jag ville ha spellistor och kritik och att man skulle diskutera streamen) och att man inte fick göra reklam för sin egen sida. Då undrar jag hur man kan få länka t.ex youtubeklipp då det kan vara någons youtube-konto videoklippet ligger på och hur "torhamn cruisers" får göra reklam för sin musik.

I vilket fall, skulle uppskatta om ni kollade in min stream på http://www.own3d.tv/Geebe/live /381710 och gav lite kritik och/eller spellistor.

Jag pratar för det mesta Engelska men också Svenska då och då. Jag försöker förklara varför jag gör som jag gör och ha en chill stream överlag.

Spelar gärna normals med tittare om vi får ihop folk. Ligger ni runt 1800 duoq-ar jag gärna med er :)

Disk: Vad gör att ni stannar vid en stream?

Gör moderatorerna skillnad på folk och folk?

24 personer har röstat

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..