Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
du är precis en sådan noob som jag hatar, suger och endå whianr på allihopa lär dig spela å hålla käften så fattar du att de itne är någons annas fel än ditt att ni fölorar
Du förtjänar det. Precis sådana som du som förstör spelet. In-game ska du endera komma med något konstruktivt och icke-fientligt, eller så håller du bara tyst. Ignore-funktionen finns av en anledning.
Försöker fan bli bannad men det går ju inte..
Flamear folk hela tiden och droppar typ 5 gånger i veckan, vill bara bli bannad så jag kan sluta med skitspelet utan att ens ha en chans att kunna logga in.
Du förtjänade det. flame för att junglern fick två kills? Menar, spelar väl ingen roll vem som får killen. Din medspelare blir ju stark och kan ganka bättre.
-.- Och alla reports var p.g.a "Intentional feeding". Bra jobbat #0, du förtjänade permaban om något, 2 veckor är som svensklag gällande barnvåldtäckt i jämförhet med USAs livstidsstraff. -.- Hård jämförelse, men det är så jag känner.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
Dock väldigt mycket idioter som varenda game klagar på sina lagkamrater. LoL är ett lagspel, man kan inte vinna helt själv. Det fattar inte de flesta.
Jag tycker de borde ha högre straff på flaming osv.
Jayce gejemet var ju first time jayce jungle1½
he take only wards and build a nazi symbol in hios base"
:))
HAHAH
OnT:'
De är inte för hårda
Synd att du inte blev permabannad, sådana som du som förstör spelupplevelsen på LoL.
Och om du bryr dig såååå jävla mycket om ks e du fan 12 år..
Flamear folk hela tiden och droppar typ 5 gånger i veckan, vill bara bli bannad så jag kan sluta med skitspelet utan att ens ha en chans att kunna logga in.
#28 självklart :p
u serious?
Moba är gjort för att visa vem fan som är bäst, och är man bättre än någon har man rätt att trash talka denne. (A)
Skrivet med min iPhone
"He took two kills so now I'll go afk"
Vad är det för jävla tonårsmoral?
Permban.
För övrigt, tycker du alltså att det ska vara tillåtet att bete sig illa, bara för att det är ett normal game?
Herre jistanes.
then ur doing dat shi.t . lol. ur just reported. idc
about u. ignored"
hmmm?!
en fråga hur får du fram din ban sak? skulle vilja se vad jag blivit bannad av tidigare :)
du är en sopa som inte kan ett skit om spelet och borde därför inte klaga. ifall du vill gnälla så gör det på ett bättre sätt.
-.- Och alla reports var p.g.a "Intentional feeding". Bra jobbat #0, du förtjänade permaban om något, 2 veckor är som svensklag gällande barnvåldtäckt i jämförhet med USAs livstidsstraff. -.- Hård jämförelse, men det är så jag känner.
Dags att sluta böla? (:
Skrivet med min iPhone