Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Elohell finns inte.

Postat av gummibanan2 den 18 Augusti 2012, 21:40
65 kommentarer · 228 träffar
Är det bara jag som blir irriterad på folk som säger att dom är i "elohell"? Det är bevisat inte bara en gång att det inte finns något ställe som det. Folk säger ofta att det är teammates som feedar etc. Jag har själv spelat där nere kan berätta lite om min erfarenhet.
Jag kommer in i lobbyn och skriver att jag smurfar och annars ligger på 1800 elo. Ingen brukar tro mig men jag fortsätter att bevisa och sen pickar ad eller mid. Brukar ofta få en snabb fb och bli feedad genom att roama väldigt mycket och tillslut så surrendar motståndarlaget eftersom dom inte kan göra något åt att jag pushar helt själv men dödar dom när dom kommer. Sen säger folk att det är mycket trolls osv, kan lova att på 1800 där jag ligger just nu så finns det minst lika mycket trolls. Skulle sett när jag spelade på ett acc på rating runt 1000 hade en hel Mh med bara vunna games med roliga stats som 31/5.
Ville bara få det här ur mig eftersom jag börjar bli trött på¨att folk skyller på "elohell".
Hur många här håller med? Kan man inte carra så är man där man förtjänar.

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..