Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolkade för att spela LoL, funkar ej...

Postat av Låst konto 257675 den 28 Maj 2012, 12:21
39 kommentarer · 141 träffar
Hej alla fragbite, Jag och mina kompisar har spelat mycket diablo 3 den senaste veckorna men efter att vi fastnat på belial normal så beslutade vi oss för att börja spela LoL igen...

Igår bestämde vi att alla skulle skolka så att vi kan spela mycket LoL idag för att bosta upp oss till 800elo...

vi gjorde så här för att mamma inte skulle märka, gick ut som vanligt men gick runt på en gata man inte ser från vårt hus men man ser vägen där hon åker till jobbet... väntade tills hon var färdig och gick hem...

Men nu till problemet LoL fungerar inte så vi kan inte boosta till 800elo+ (en av skolkarna har 1000+ han som ska boosta oss) vad ska vi göra? vi kan ju inte gå till skolan nu, då fattar alla att vi skolkar måste vi vänta tills imorgon och säga att vi glömde ringa sjuk?

Kanske lika bra att göra samma imorgon så att vi kan spela då istället?

Edit går i skolan på universitet för alla nötter som tror jag går i skolan i fyran eller femman ..... ffs

Vad göra?

80 personer har röstat

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..