Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

LoL - ELO speed run!

Postat av Epic win dawg den 9 April 2012, 12:21
43 kommentarer · 540 träffar
Hallå hallå fragbite!

Då var det dags att höja sin ELO i solo-queue och det snabbt. Jag har tröttnat på att köa själv då det ofta är näst intill omöjligt att carrya ett team ensam, och visst skulle jag gå upp i ELO om jag spelade 200 games till, men nu vill jag ge mig på ett försök till att göra det snabbt istället!

Hur har jag då tänkt att göra detta?

Jo, då jag själv kör jungler (på en högre nivå än min nuvarande solo-queue ELO) så letar jag efter någon som har Mid elller Top som fast position. Det vill säga att man ALLTID (95% av gångerna) vinner sin lane.

Jag har funderat på hur man skulle kunna "rusha" högre ELO och detta är vad jag kommit fram till; Om mid/top-lanern alltid vinner sin lane, samtidigt som jag som junglare antingen hjälper andra lanes eller lyfter fram min duo-partner så ger detta en stor chans till vinst!

Just nu ligger jag på ~1450 ELO och målet med detta "projekt" vore att sluta på runt 1800 inom kort! Om någon är intresserad av att delta så går det bra att antingen skriva här, eller lägga till mig in-game; Epicsaxpr0

Bra att veta kan även vara att jag inom andra spel, så som Bloodline Champions samt WoW-arena har spelat på hög nivå under längre perioder. Vilket gett mig en vinnarskalle utan dess like!

Nu till diskussionen! Tror ni att jag kommer lyckas? Finns det något mer man kan göra för att "höja chansen" till vinst?

Edit: Gjorde nybörjarmisstaget och skrev ej vilken server jag spelar på. Självklart är det West! :)

MVH Epic win dawg
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..