Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag har fått nog! :@

Postat av hakkihowzit den 26 Mars 2012, 23:29
80 kommentarer · 201 träffar
Hej kära 30slak.

Nu är det såhär att jag har riktigt tröttnat på att förlora varenda j*vla game pga sopor som inte har en susning om vad dom sysslar med. Även om jag kör typ solo top eller mid som jag brukar göra. (kan köra alla lanes eller jungle också väldigt bra) Och får typ 5-0-1 eller blir lite feedad så feedar ändå mitt lag bort sig. Och gör massa onödiga saker som gör så att motståndarna för grovt övertag, typ springer in i buskarna som inte är wardade när hela laget är SS osv. Jag har kom upp till 1300 rating utan problem i början, men på det senaste har jag nog ta mig fan inte vunnit ett game. Alla jag hamnar med suger verkligen k*k. Så min fråga är, finns det någon som spelar på east eller kanske west som lirar dagligen och vill lira duo med mig? Satsar på 1500 + ! pma mig för mer info! Kan changea till west om det behövs! tack för mig.

EDIT: Är på 1300 rating nu och kommer fortsätta klättra! vunnit 20 ranked i rad så suck on that b1thes :)

West eller east?

153 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 80 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..