Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med stream

Postat av Chill0ut den 15 Mars 2012, 14:13
0 kommentarer · 437 träffar
Hej alla fb:are. Jag har tänkt att börja streama, och googlade då upp en guide på hur man skulle göra för att kunna streama. Följde denna guide http://hydramist.tv/portfolio/ xsplit-setup-guide / och allt funkar, tills det här steget :Go to ‘Channels’ click ‘Add’ and select Twitch or whatever streaming website you’re using.

Där står det även så här:
The channel you created when signing up to the streaming website will usually automatically be selected. In the location box, choose whatever’s the closest to your area. Denna ruta är vit för mig, går icke att välja något.

(Det är rutan där det står hydramist om ni undrar) När jag sedan googlar problemet så hittar jag ingen annan med samma. Man ska få en kanal när man skapar sitt account, men uppenbarligen så fungerar detta inte för mig. Skulle vara tacksam om någon med streamingvana kunde hjälpa mig hur man ska streama på bästa sätt! Tack och bock :)
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..