Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sms RP problem? Lösning (Halebop)

Postat av doh!! den 6 Januari 2012, 02:16
9 kommentarer · 467 träffar
Har hittat lösningen på mitt problem varför jag inte kunde fylla på RP med sms. Någon annan som har problem, läs. För er med halebop.

NY LAG!?

"VIKTIG INFORMATION! FIXA INNAN 1 DECEMBER
Du som har ett oregistrerat kontantkort behöver skaffa ett konto i Mobila Cash för att kunna betala med mobilen när du exempelvis köper SMS-biljetter, SMS-röstar eller köper varor i Selectas automater.

Det beror på den nya betaltjänstlagen som säger att varor och tjänster som köps med mobilen ska debiteras ett särskilt konto och inte samma saldo som samtal, meddelanden och mobilsurf. Den 1 december 2011 stängs möjligheten att betala med mobilen om du inte har ett konto i Mobila Cash, så fixa redan idag! Detta är något som gäller alla operatörer och är inte ett initiativ från Halebop"

Eftersom att jag är under 18 år måste dom skicka hem nån jävla talong som ska skrivas under av min målsman innan jag får använda" mobile cash".

Ville bara dela med mig till er som har samma problem!

Abbonemang?

47 personer har röstat
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..