1
Router blockar LoL?
Postat av TROLLFARFAR den 30 November 2011, 23:50
5 kommentarer · 211 träffar
Hej jag skulle försöka spela LoL (har aldrig spelat det bara dota) och när jag skriver in mitt account/password. så får jag upp en ruta
"säkerhetsvarning"
"Denna sidan kräver en säker anslutning som inkluderar Serverautesering" balabal vill du fortsätta."ja" trycker jag då.
då får jag upp en ruta där det står.
"Connection Failure: Unable to connect to the PVP.net server.
Information regarding what may have caused this error can be found here.
Service availability can be viewed on the League of Legends Server Status web page."
Jag har gjort det mesta jag har kunnat försökt att öppna portar och stängt av brandväggen men inget funkar! någon vet vad som är felet och går det att fixa?
Kan tillägga har en thomsson router och WoW strulade en del när jag spelade det.
"säkerhetsvarning"
"Denna sidan kräver en säker anslutning som inkluderar Serverautesering" balabal vill du fortsätta."ja" trycker jag då.
då får jag upp en ruta där det står.
"Connection Failure: Unable to connect to the PVP.net server.
Information regarding what may have caused this error can be found here.
Service availability can be viewed on the League of Legends Server Status web page."
Jag har gjort det mesta jag har kunnat försökt att öppna portar och stängt av brandväggen men inget funkar! någon vet vad som är felet och går det att fixa?
Kan tillägga har en thomsson router och WoW strulade en del när jag spelade det.