Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Extremt arg på LoL

Postat av Drygo den 10 September 2011, 22:55
16 kommentarer · 357 träffar
Ja nu är det såhär, att jag ville börja med att byta till EU West, men då visade det sig att jag redan hadde bytit en gång, då tänkte jag efter och kommer ihåg att jag blev flyttad ifrån Nordic/East till EU West, när EU split var. Så då fick man ju en gratis flyttning. Då eftersom att jag blev flyttad ifrån Nordic/East bytte jag såklart tillbaks dit. Sen nu ett tag senare flyttar alla min polare till West och det bestämmer vi oss för. Då när jag ska gö det är min gratis flyttning använd. Jag går rage och undrar varför min gratis flyttning försvann för att jag ville kö med mina kompisar som enligt Riot Games var viktigt med EU spliten. Aja mailar support och dom säger att det är omöjligt och jag måste betala. Jag skiter i att tjöta emot och köper RP för att flytta. Men när jag väl ska flytta står det att det inte funkar och anledningen är: Your account name is unavaibale(sorry för felstavning) on the destination region (Europe West) jag undrar wtf, hur ska jag göra nu, går in på account management och letar efter att kunna ändra mitt accout name hittar inget, och hittar inget svar om det ens går heller. Så nu är jag skit arg när supporten precis skrev att jag bara kunde byta om jag köpte rp, och då kommer detta upp -.- Så nu undrar jag hur jag ska göra, är fett less och har mailat dom igen, antingen ignorerar dom, eller så svarar dom inte på lördagar. Så ja hur ska jag göra, någon som haft samma problem? Snälla Fragbite.

Bjuder på stavfel.
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..