Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken champ NI ska köpa.

Postat av goom den 16 Augusti 2011, 19:48
21 kommentarer · 197 träffar
Hej, nästan alla trådar på detta forum angående LoL handlar om just vilken champion man ska köpa. Därför ska jag eventuelt dra ihop en hel lista som omfattar vad champsen gör tex hur svåra de är

Jag kommer gå i pris ordning och berätta lite om de olika "karaktärerna". tryck .pris för att komma till prisklasserna tex .4800 och om ni ska till en champion skriver ni .champion name tex .jax

.450 :

< br />

.Ryze

Ryze har alltid varit bra i mina ögon, men en aningen för lätt att döda därför är han kanske inte ett val för den som gillar lite mer köttigare champs.

Lane: Han fungerar bra i lane eftersom han har snare som hjälper bra i ganks men även olika spells som han kan få sin motståndare att backa.

Ganks: Ryze är en bra champion att ganka med pga hans snare och den damage han kan göra på någon sekund.

Teamfights: Som alla casters är han beroende utav att ha sina spells redo. Detta har ryze pga hans passiva spell, som tar bort cooldowns när du gör spells. Ditt ulti som gör att du överlever lite längre men även gör AoE fungerar utmärkt i teamfights då du oftast vill skada andra än bara en person.

Position: Placera dig aldrig i mitten du ska vara en bit ifrån "centrum" detta gör att du överlever längre men även gör att du kan göra mer skada pga att dina cooldowns försvinner.

Svårighetsgrad: Låg

Varför ska jag köpa denna champion?: Det är ett väldigt bra köp för dig som gillar casters. Ryze är en champion som fungerar i nästan alla team kompositioner. Om vi skulle klassifisiera Ryze i en grad hur användbar han är hamnar han ungefär i mitten utav alla champs, att tillägga är detta: Om du kan ryze så ska det inte vara några problem att vinna över dem som är "mest användbara"

__________________ _______

Om ni vill att jag ska ska fullfölja denna tråden vill jag ha hjälp av er då det är väldigt mycket jobb som behövs.

Så låt mig få erat ord så får vi se om det blir något utav detta.

Vill ni hjälpa till? PMa mig

(jag är inte riktigt bra som ryze men jag har spelat massor av games och detta är min bild utav ryze, jag har knapt spelat honom så om det kommer sånna som bemästrat Ryze och klagar på det jag skrivit så respekterar jag det och fixar tråden.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..