Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#25 För det första har alla på detta forum haft Noob-status, även du! så sluta yttra dig så mycket, då du bara skämmer ut dig själv. Antar att du uttalade dig under din Noob tid :-)
#25 oj jävlar du har vart medlem i 1 år, cooling. Jag gjore accet nyss för att jag skulle trolla lite -.- vill inte vara med i FB för alla är p12or eller är vuxna med inget live(är själv 17).
Bara en liten fråga, orkade inte göra en ny tråd. Försökte nyss köpa lite RP med mitt visa-kort men köpet gick inte igenom. Efter sista steget kom det ett felmeddelande.
Någon som haft samma problem eller är det bara att pröva igen?
#45 Fick ett felmeddelande när jag skulle köpa också, löste sig dock när jag tog bort alla åäö i infon och skrev numret 00000000 istället för 0000 0000.
Kör du ranked så rekommenderar jag ap teemo! Du kommer owna mid , mabe first blood , jag fick nyss 13/5/11 då jag körde ap teemo mot brand i mid (Solo ranked) My rekommend . Men annars så är ju Xin zhao riktigt rolig om du bygger han lite off tank! Thanks for me .
#57 Har inget att bevisa. Första veckan jag körde LoL van jag 95% av all games, jag har spelat HoN i 2 år. Och ja, LoL var extremt mycket lättare och simplare och kräver mindre hjärna.
köp katarina, blir man feedad med henne så ere kört för motståndarna. när jag spelar med henne så får jag minst 30 kills varje game. ett game fick jag 54/2/7 och 3 pentakills. motståndarna var inte så bra men vill bara säga KÖP KATARINA!
#61 för hon är också svårt när du precis börjat på 1500 MMR?
självklart är det lätt när du börjar om du har erfarenhet från två års spelande av hon. blir ju inte speciellt mycket svårare förens du kommer upp och kör ranked.
#61 Du kan inte säga att spelet är lätt. Det beror ju på vad du möter för motstånd..? som #64 sa, har du erfarenheter av liknande spel så äre ju inte konstigt om du "äger". Inget ont om HoN jag har inte spelat det, för jag tycker att LoL är fett kul, dessutom gratis :) DOTA2 äre ju svårt att uttala sig om än så länge...
#66,64 Jag har spelat på level 30, fick låna ett account av en kompis. Inte alls svårt? Sedan gillar jag inte idén att man kan köpa heroes för riktiga pengar men det tillhör en annan tråd.
Förresten OnT: Teemo gillar jag mest av dem du föreslog!
#68 Det är ju inte så att bara för man köper en 6,3k champ för riktiga pengar så är man bra. 450 champs kan vara lika bra om man är skillad.
Skulle man däremot kunna köpa runor för egna pengar skulle det vara dåligt.
För övrigt snackar du skit om att spelet är lätt. Spela ranked mot bra rating så kommer du förmodligen få kuk, superman.
De beror ju helt på vad du vill spela, Teemo springa runt som en liten bög med svampar, Olaf om du vill leka i jungeln och garen som har "spin to win" annars ta garen , han är mega boostad of doom.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Annars teemo.
ont: Alistar, Soraka, Janna, Jarvan, Irelia
Garen!!
Vilken jävla ryssapa kan vinna vilket game som helst och få 30kills och 0 deaths.
Rekommenderar
Jag själv håller på att spara till Olaf just nu, vill ha honom :)
Garen är dålig endgame, iallafall vad jag har hört/sett
Kört alla tre, tröttnar efter 5-6 games
Skrivet med min Android-mobil
Olaf om du vill dö och ha tråkigt.
Garen om du vill ha fler spelmöjligheter.
Sen i början skriver du: "Please dont rape me mid" då blir dom naaaaaaaaawmode o du kan dra fb
minns mitt bästa game med honom, hade 32-3 på ett 5v5 arranged, 1 quadra kill. En tunna bränner fan 90% av hpt på carrys lategame
gragas feedad = OP
Köpte Gragas, lirade ett game, vart feedad direkt trots 1v2 lane. Fett OP att bygga AP.
gå efter udyr han ligger på samma pris är rolig och äckligt bra
Någon som haft samma problem eller är det bara att pröva igen?
Annars Orianna, funkar bra i ranked har jag hört (spelar inte ranked själv).
Tror hon blir bannad väldigt ofta dock :(
Hoppas det hjälpte.
League of Legends: Dominion will make it into your daily play schedule shortly after PAX.
http://www.youtube.com/user/Lo LMaly?feature=mhee
Kommer en video på lördag, du får gärna ta en titt! ^^
självklart är det lätt när du börjar om du har erfarenhet från två års spelande av hon. blir ju inte speciellt mycket svårare förens du kommer upp och kör ranked.
pod
Förresten OnT: Teemo gillar jag mest av dem du föreslog!
Skulle man däremot kunna köpa runor för egna pengar skulle det vara dåligt.
För övrigt snackar du skit om att spelet är lätt. Spela ranked mot bra rating så kommer du förmodligen få kuk, superman.
Spela ranked mot bra rating? Såklart det är svårt då -.-' säger bara att det är enkelt och väldigt casual, har inget med spelarna att göra.
riktigt grym, och kostar 450.
Ont: Köp Lux, bästa och roligaste kvinnan på spelet.
Köp dock inte NÅ tank förutom Banshee lategame. Dra typ Lichbane, rabadon, Archangel, Mejais, boots, banshee ;D