Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inte xboxen igen!

Postat av 29 centimeter den 25 Mars 2011, 18:53
11 kommentarer · 139 träffar
Tjena alla på FB!
Jo det är så att min xbox har blivit konstig igen. Det började med att jag skulle spela halo3 online och skulle köra costum games så förs hela xboxen och ville inte göra något alls. Sartade om den och försökte göra samma sak men nu frös det igen och jag gjorde samma sak ett antal gånger. Jag började märka att den fryser snabbare och snabbar när jag startar om den. Till slut så fick jag "ett rött ljus" och en svart bild.

Jag har nyligen själv reparerat xboxen från red ring of death, och efter det så har det funkat fint förutom fläkten låter som ett jävla jetplan.

Jag gissar på att när jag la till nya skruvarna för att fixa red ring of death så måste jag ha skruvat för mycket.

Nu behöver jag hjällp att fixa den :( det är enda saken som jag kan komma bort från min dåliga vardag och göra mig glad.

Bjuder på stavfel och annat fel är dyslektiker
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..