Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Funderar på att köpa 360 hjälp.

Postat av G1zm0* den 14 Mars 2011, 16:19
14 kommentarer · 155 träffar
Lirade mycket konsol när jag var mindre, började med amiga och 8 bitars sedan fortsatte det med n64 Snes och ps1-2. Är inte alls insatt i konsolvärlden längre och skulle behöva lite tips.

Brorsan har ett ps3 som jag lirar någon gång ibland. Så isf skaffar jag ett 360. Notera att jag spelar aldrig fps på konsol har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

Tanken är att jag tänkte man kunde lira lite gta, något bilspel hockey etc med några polare nu när vädret är som det är.

Värt att köpa begagnat eller bäst att köpa nytt? Hur är det med RROD, vanligt förekommande, går det att fixa osv. Kommit någon info om det är ny konsol på gång så man inte köper ett o sitter där om 6 månader när det kommer ett nytt?

Enda kravet jag har är att HDMI ska finnas, men vilken av dem ska man ha?, Arcade, slim, Elite osv.

Länka gärna tips på schyssta spel eller erbjudanden också. Kinetc etc är jag inte intresserad av så mycket och priset ska helst landa inom 2-3k.

Hoppas ni kan hjälpa mig.

Mvh

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..