Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-7

1080p PS4 Fanboys

Postat av Jokern 90's v10 den 4 Oktober 2014, 17:41
48 kommentarer · 917 träffar
Yo mannen!

Har varit inne och kollat en massa jämförelser rent grafiskt och jag måste säga att Xbox one såg bättre ut alla gånger och det är också många PS4 ägare som håller med.

Men fortfarande är det snorungar som gråter och skriver B-but ps4 have 1080p! Man ser tydligt att Ps4 saknar vissa texturer som man tydligt kan se på Xbox one i dena videon jag ska visa er: http://youtu.be/AWJZzJH5Egk spola fram till 6:30 för att slippa se han prata. Man ser föremål och texturer bättre på xbox och han som säger tvärtom är en liten grinig snorunge!

Jag är inte här för att reta upp ps4 ägare eller för att säga åt någon vad dem ska köpa! Jag är här för att visa inkompetenta användare att xbox har en del grafikinatällningar Ps4 inte har förutom som använder sig utav 1080p. Det stör mig när jag läser att "Ps4 har bättre grafik" på Facebook, youtube och på andra forum och skit. Bara köp det du själv vill ha och var tyst!

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..