2
Dina absoluta favoriter
Postat av Limfa0 den 19 Juni 2014, 00:45
16 kommentarer · 610 träffar
Tjena fragbite! Jag ska bort över midsommar, och då jag inte kommer ha internetuppkoppling där jag kommer stanna under helgen vill jag ha tips på spel att spela. Jag menar nu inga PC-spel, utan SNES, NES, genesis, gameboy eller annan retrokonsoll. Jag har ett stort utbud med emulatorer så allt från MAME till PSP är kompatibelt, men vill ha tips på spel att ladda upp med innan jag drar.
De jag har ännu är Mike Tysons Punch-out till NES, super metroid till Super famicom och pokemon blue till gameboy.
Kom jättegärna med förslag och berätta gärna om vilka era favoritspel är genom tiderna, och kanske varför. Vore roligt att veta var erat spelintresse en gång började. Där mitt spelintresse började var när jag och min vän åt chilinötter och lirade Super mario world till SNES varje gång vi sågs ;) Ha det! / Alfred
De jag har ännu är Mike Tysons Punch-out till NES, super metroid till Super famicom och pokemon blue till gameboy.
Kom jättegärna med förslag och berätta gärna om vilka era favoritspel är genom tiderna, och kanske varför. Vore roligt att veta var erat spelintresse en gång började. Där mitt spelintresse började var när jag och min vän åt chilinötter och lirade Super mario world till SNES varje gång vi sågs ;) Ha det! / Alfred