Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Lika många brister i NHL 14 som i 13. Däremot är det bra att skridskoåkningen är fixad bättre. Har hand om en gmc liga med snart 30 personer om någon är sugen.
#2 Vad exakt är gmc? och hur fungerar det? för dom som inte spelar nhl mkt alls och speciellt inte live? och om man nu skulle börja lira live vad tipsar du om att lira så är roligt etc?
#7 GMC är som vanligt säsongsläge offline FAST det är online. Vår liga var igång i 5 säsonger i NHL 13. Online är det bara EASHL och GMC som är kul faktiskt.
Kanske dum fråga men hur fungerar GMC då? äre typ att man spelar tex 82 matcher mot varandra när man har tid osv sen slutspel om det nu är nhl man lirar? och eashl är la be a pro fast online eller? och visste äre guld man behöver för att kunna lira live?
Jag är väldigt överraskad över hur lite gör mycket i Nhl 14.. Bara en sån sak som att man svarar på dessa frågor ang. ens prestationer etc. till "media" gör mig lite mer intresserad av att spela bra etc. En bra morot!
Sen som tidigare sagt, fighterna är mycket trevligare, t.ex. en "enforcer" kan komma flygandes snett över planen om du gjort något dumt för att banka vettet ur dig, istället för att den som är närmast är den som råkar ut för fighten!
Tacklingarna är också mer realistiska. Hur spelaren faller och hur illa det tar beror helt på hur man kommer in i situationen, hur spelarna har sin kropp just då etc.
I övrigt är det, mer eller mindre, precis som nhl 13. Tycker t.ex. Loading-times har blivit bättre dock, vilket jag anser är ett stort plus!
#10 Det kan ju dock vara jäkligt irriterande med enforcers ibland.
Lirade med min playmaker i CHL idag och lyckades få in 2 feta tacklingar för en gångs skull i en match, nej då ska man bli anfallen och måste slåss så man får sitta 10 minuter av matchen..
#12, stäng av slagsmålen om du inte gillar det. Hur tror du ishockey fungerar på riktigt? Sätter du in en ful tackling på någon så kan man förvänta sig stryk!
#14, pokechecken är definitivt nerfad. Nu är det rätt knepigt att komma rätt till med den, får passa sig för trippingar och man vinner sällan mer än att man slår iväg pucken. Precis som det borde vara! :)
Någon som vet om det går att använda hockey shop för be a pro offline utan att behöva va connectad till live? och kanske kan folk posta deras olika builds för eashl?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Dock så är "Be A Pro" as mycket roligare i år.
Sen som tidigare sagt, fighterna är mycket trevligare, t.ex. en "enforcer" kan komma flygandes snett över planen om du gjort något dumt för att banka vettet ur dig, istället för att den som är närmast är den som råkar ut för fighten!
Tacklingarna är också mer realistiska. Hur spelaren faller och hur illa det tar beror helt på hur man kommer in i situationen, hur spelarna har sin kropp just då etc.
I övrigt är det, mer eller mindre, precis som nhl 13. Tycker t.ex. Loading-times har blivit bättre dock, vilket jag anser är ett stort plus!
Lirade med min playmaker i CHL idag och lyckades få in 2 feta tacklingar för en gångs skull i en match, nej då ska man bli anfallen och måste slåss så man får sitta 10 minuter av matchen..
Vart hänger ni nu?
#14, pokechecken är definitivt nerfad. Nu är det rätt knepigt att komma rätt till med den, får passa sig för trippingar och man vinner sällan mer än att man slår iväg pucken. Precis som det borde vara! :)