Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PS3 - Hjälp?

Postat av heythere den 28 Augusti 2013, 04:16
11 kommentarer · 354 träffar
Hej, det är så att jag köpte ett ps3 i fredags men jag var tvungen att lämna tillbaks den i affären för att det laggade som fan i the last of us tills det äntligen krashade hela systemet. Jag fick tjafsa lite med webbhallen men jag fick ett nytt till slut.

Det känns som att spelet inte flyter på 100% och när jag kollar på andra videos på youtube och olika streams så ska det tydligen flyta på utan lagg alls. FPSen känns allmänt kass och i vissa områden så blir det skitsvårt att sikta på grund av den dåliga FPSen.

Så eftersom det var samma sak på den nya ps3an jag fick så vet jag faktiskt inte vad problemet är. Kör HDMI kopplat till min datorskärm BENQ XL2420T.

Kan någon hjälpa mig med detta problem? Är inte så kräsen men jag vill att det ska flyta på bra som det gör för alla andra.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..