Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FIFA 13 Ultimate Team - Turnering - Xbox

Postat av psq den 30 April 2013, 16:59
6 kommentarer · 401 träffar
Hallå gott folk! Jag håller i vanliga fall hus på ett annat forum men verkar nu ha fått upp ögonen för Fragbite. Jag undrar om det finns några som skulle kunna tänka sig att vara med på en FIFA 13 Ultimate Team turnering på Xbox 360?

Upplägg:
- Två grupper (alt. fyra grupper beroende på hur många vi blir)
- Dubbelmöte i grupper samt slutspel, alltså två matcher; en hemma och en borta
- Ingen reg. trupp, använd vilka spelare och vilka lag som du vill.
- Lottning sker bakom ridån, hemma hos mig alltså. Eftersom det är första upplagan av turneringen blir det rättvist då jag inte har någon aning om hur bra ni är.

Regler:
- Disconnect = 0-3 till motståndaren, dock får man cirkus en minut på sig att känna om det laggar för mycket för att spela.
- Inga boostkort är tillåtna (pace, skott, passning, försvar etc.)
- Maskning förbjudet (att bolla runt bollen i backlinjen under ett par Fifa-minuter, vänta tills spelaren kastar automatiskt på inkast. Att låta målisen hålla bollen tills den skjuts ut automatiskt klassas dock inte som maskning)

Hur går jag med i turneringen?
- Jag som arrangör lägger ut en spelare för inköpssumman (som diskuteras och bestäms nedan) och du köper spelaren som "kvitto" på att du deltar i turneringen. Om du sedan kommer på pallplats är det viktigt att du har kvar ditt kvitto, för då ska du lägga ut spelaren/kvittot och jag skall ge dig ett byteserbjudande (alt. att du lägger ut honom för vinstsumman) med den motsvarande vinstsumman.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..