Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fifa13 - BRA spelare (360)

Postat av iPax den 4 Oktober 2012, 11:23
21 kommentarer · 309 träffar
Hej,

Har stora problem att söka match i säsongsläget, hittar kanske 1 match på en halvtimme vilket gör att det inte är hållbart. Tar så lång tid att komma upp i divisionerna. Har nu spelat 20 matcher och förlorat en, oftast blir det 3/4-0 och sen IdrA-rage och quit på motstånaren.

Vill nån som kan spela dra lite customs så hade det varit najs. Hur bra är jag då? Svårt att säga, lirat kanske 500 matcher i div 1 i FIFA12 och kom nu nyligen 2a på IOs 64p release-event där tydligen ett gäng från sverige-eliten ställde upp men hade EXTREMT mycket tur och förtjänade inte att placera mig så bra. Men då vet eventuellt intresserade ungefär. Med andra ord; har du någolunda koll på spelet så lirar jag gärna men spelar du me PSG för att Zlatan är jättehäftig så behöver du inte göra dig besväret.

Finns på PM eller i tråden!

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..