Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fifa 13 Head 2 Head!

Postat av Lavelnudd den 24 September 2012, 19:33
12 kommentarer · 785 träffar
Lite tips till er som kanske är nya h2h spelare, eller kanske bara inte är så värst bra :D

Tips om lag:

Southampton! Väldigt många bra spelare. Brukar köra med Ramirez som RW, Mayuka på topp (sjukt snabb och helt okej på att avsluta), och Lallana som LW (bra inlägg och pass).

Taktik: 4-3-3

Peru! Kanske mitt favoritlag i h2h i fifa 12! På pappret så är det inte det bästa laget, men i anfallet finns Claudio Pizarro, en målspruta, Vargas och Farfan på varsin sida på mittfältet. Guerrero är också en helt okej anfallare som gör mål när det behövs.

Taktik: 4-4-2

Elfenbenskusten! Behövs det sägas mer? Kanske det mest överanvända landslaget på h2h. Spelare som Drogba, Yaya Touré, Kolo Touré, Cheick Tioté, Doumbia, Gervinho finns till användning.

Taktik: 4-3-3

Chile! Underskattat lag, med spelare som Alexis Sánchez, Humberto Suazo, Matias Fernández, Arturo Vidal, Mauricio Isla finns till användning.

Taktik: 3-4-1-2

Sverige! Grymt lag med bra spelare som Zlalle, Elmander, Rasmus Elm, Källström, Sebastian Larsson. Zlalle är verkligen vass på att avsluta!

Taktik: 4-4-1-1

Anzi Makachkala! Anzi var nog också bland de mest överanvända lagen i h2h förra året. Med spelare som Chris Samba (tro mig, han är en STRIDSVAGN i försvaret), M'bark Boussoufa (GRYMMA dribblingar och inlägg), Lass Diarra, Lacina Traore (Kanske Fifa 13s längsta spelare på sina 203 centimeter, otroligt skott också), och sist men inte minst Samuel Eto'o! Eto'o kan fortfarande avsluta och springa som ett DJUR!

Taktik: 4-4-1-1

Ett tips:

Har du förlorat 2 matcher i rad? Stäng av spelet, gör något annat i 1-2 timmar, och kom tillbaka! Du kan inte tvinga fram vinster! Har själv märkt att det går alltid bättre om man tar en paus på ett par timmar om jag förlorar 2-3 matcher i rad.

Diskutera fritt kring h2h eller annars bara om Fifa 13 :D Ni kan även fråga mig om Fifa 13, har spelat det i ett par dagar.

Roligast i Fifa?

56 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..