Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FIFA 12 - Hur avbryter man pass/skott?!?

Postat av tomtekocken den 15 April 2012, 04:57
5 kommentarer · 751 träffar
Spelar FIFA 12 som en galning just nu på ps3.. men något jag stör mig är att vid anfallsspelet så spelar man ju lite "klapp-klapp-spel;)". Problemet är att man kanske passar vidare till nästa gubbe innan man fått bollen ibland och det blir fel.

Passar jag tex: en Forward som är ensam och har råkat klicka X=pass 2 gånger, hur avbryter jag passen?? Just nu åker kanske 1 viktig boll iväg/match för att man klickat fel, måste väl finnas en knapp där man kan avbryta. Vet att ifall man skjuter kan man ju bara byta knapp till en pass istället om man inte hunnit få bollen.

Men går det inte att abryta ett agerande som jag har gett den att göra?

Jag menar, passar jag till en Forward och ser redan innan han får bollen att jag råkat/tänkt i förväg och ångrar mig innan långbollen kommer att jag kan avbryta en eventuell pass och bara fortsätta springa, har googlat som en galning. Enda jag hittar på typ: "FIFA 12 avbryt ett agerande/pass" är stora trådar där man kan klicka avbryta för att "svara" i tråden och alla toppresultat är därför fel. Likadant om jag söker Abort action eller något på engelska.

Så. Hur?
Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..