Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mus och tangentbord till PS3 :D

Postat av keewsay den 14 Februari 2012, 14:06
28 kommentarer · 5 138 träffar
Sådär!

Innan denna edit så ställde jag en fråga om hur Eagle Eye för PS3 är. Så nu har jag den bredvid mig tänkte skriva lite om den, men först kan jag beskriva vad verkligen en Eagle Eye är..

Eagle Eye Converter är en adapter där du kan koppla in din mus och tangentbord i och sedan kunna använda din mus och tangentbord i PS3. Alltså du kan köra Tex Cod med tangentbord och mus i PS3.

Okej, nu vet ni var en Eagle eye är och nu ska jag skriva vad jag själv tycker om den.

Allt gick riktigt bra, det var inga komplicerade inställningar alls. Men när jag väl kom in i spelet så blev det riktigt annorlunda, inte precis PC-Känsla direkt.

Det var så om jag till exempel drog musen snabbt åt höger/vänster så "åkte" själva crossahair i spelet riktigt segt. Och så var det.. Fast tvärtom om jag drog sagta, att om jag drog musen sakta så kunde jag titta runt i spelet snabbare om ni förstår vad jag menar.. Man vill ju ha självklart tvärtom.. Man vill ju såklart att om jag drar musen snabbt så ska det gå snabbt i spelet, men så var det inte :/

Det var nog det ända lilla negativa med produkten. Men annars var allt skit bra!

Tack!!

// Keewsay
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..