Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En Xbox-nybörjare behöver hjälp

Postat av oskar_da_björn den 19 November 2011, 21:54
12 kommentarer · 266 träffar
Tjaa Fragbite! Idag köpte jag ett Xbox 360, jag har ingen somhelst koll på denna konsol jag är inte hajj på tv-spel alls, inte ägt något själv sen Nintendo64 var nytt, så nu behöver jag lite hjälp!

Först och främst, hur installerar jag spel på hårddisken? När jag spelar Need for Speed: The Run så är loadingtiderna rätt långa imo, och jävligt ofta! Så jag vill installera spelet för att få dom kortare, för det är väl enda anledningen till att man installerar spel på hårddisken? Om man inte har chippat dårå, eller har jag missat något? Upplys mig!

Och sen köpte jag BF3... en stor anledning till att jag hållt mig till PC istället för tv-spel är för att jag föredrar en mus framför en kontroll när jag spelar FPS-spel, men nu står jag här och försöker spela BF3 men förfan det går inte! Spelar på Easy så har ioförsig aim-assist, men om jag aimar själv då är det pinsamt, och att cleara ett rum får mig att känna som att jag går igenom ett epilepsi-anfall, jag förstår att man blir bättre när man vant sig osv, men seriöst kan man utan alltför hård träning få känna sig pricksäker med ett automatvapen? För jag känner mig långt därifrån ännu.. om nån har tips till mig, kom gärna med det.

Jag köpte Need for Speed: The Run och Battlefield 3, kom gärna med tips på något mer spel! Jag står över FPS spel tills jag lärt mig sikta ordentligt i BF3. Kanske någon typ av Zelda spel vore kul? Menar då lite äventyrligt sådär :)

Tack så extremt mycket på förhand, vet att jag kommer få den bästa hjälpen utav er!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..